Университет Экономики - Представительство в Украине
UA| RU +38 096 8931714 Подати заявку

Інтермедіа та комп'ютерні ігри

Цілі навчання/Про що ви дізнаєтесь у нас?/Вибраних елементів/Де ти знайдеш роботу?/

Цілі навчання

Динамічно розвивається індустрія комп'ютерних ігор та технологічні інновації відіграють значну роль у житті сучасної людини. Зона Intermedia та комп'ютерних ігор відповідає потребам ринку, відкриває нові можливості для поєднання роботи та пристрасті. У рамках досліджень випускник отримує широкий спектр навичок та досвіду, необхідних для творчої роботи на різних посадах, починаючи від ігрової індустрії, через креативні агенції до сучасного сектору технологій. Перевагою є також великий акцент на міждисциплінарності та нових технологій, а також на практиці, підтримуваній теоретичними знаннями. Дослідження на кордоні мистецтва, дизайну та нових засобів масової інформації підготують випускника до роботи в широкому розумінні творчої індустрії.

Про що ви дізнаєтесь у нас?

Метою освіти в галузі Інтермедіа та комп’ютерних ігор є оснащення випускників практичними навичками створення комп'ютерних ігор, створення інтерактивних середовищ, оцифрування та створення 3D-світу. Не менш важливо здобути теоретичні знання, необхідні для свідомого та ефективного проектування та створення нових продуктів, таких як ігри та інтерактивні інсталяції. Випускник знає ігровий ринок, має знання історії ігор, нових медіа, мистецтва та дизайну. Набуття практичних навичок проектування та розширення спеціальних знань відіграють величезну роль під час навчання. Студент набуває м'яких навичок, працюючи в команді або ведучи її поодинці, навчається керуванню часом та співпраці. Дослідження готуються до роботи в широкому розумінні GameDev, випускник зможе стати фахівцем ігрової індустрії, дизайнером, концептуальним виконавцем, 3D-модельєром або звукорежисером.

Вибраних елементів

  • Культура комп’ютерних ігор;
  • Концепт-арт та цифровий живопис;
  • Віртуальна реальність та інтерактивні мультимедії;
  • 2D та 3D комп'ютерні ігри;
  • Прототипування та 3D-моделювання, оцифрування;
  • Соціальні медіа - влоги та фотографія;
  • Ігрові двигуни - програмування;
  • Настільні ігри;
  • Практика - компетенції працівника;
  • Моделювання асетів на двигуні Unity;
  • Програмування зображення та звуку;
  • Трансмедійна розповідь;
  • Творча та експериментальна фотографія.

Де ти знайдеш роботу?

  •  Передбачувані сектори зайнятості, посади та робочі місця;
  • GameDev;
  • Студії комп'ютерних ігор;
  • Фахівці ігрового ринку;
  • Власна гра студії Індії;
  • виробник комп’ютерних ігор;
  • Рекламні агентства;
  • самостійна діяльність у творчій галузі;
  • інтерактивні агенції;
  • робота в графічних і фотографічних студіях.
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki