Университет Экономики - Представительство в Украине

Міжнародний туризм та управління в готельно-ресторанному бізнесі

 Туризм приваблює багатьох студентів як цікавий напрямок для вивчення - тут вже точно не буде нудно під час лекцій.
 Однак, щоб стати кваліфікованим фахівцем, необхідно дуже старатися - тільки вивчення кількох іноземних мов чого вартий! Але можливість практики в турагентстві і зарубіжної практики мінімізує можливі складнощі. Крім того, перед випускниками відкриваються широкі перспективи у працевлаштуванні.
 Майбутня професія Успішна кар’єра в туризмі неодмінно пов’язана зі знанням іноземних мов, географії, історії, культури, релігії, психології, бізнесу та інших спеціальних знань, які засвоюються під час навчання.   Важливим аспектом освіти є набуття або вдосконалення навичок спілкування іноземними мовами з особливим акцентом на галузі промисловості та розвитку культури обслуговування та професійної етики.

Бакалаври за напрямком «Міжнародний туризм» в процесі навчання отримують такі знання і навички:
 здійснення проектної діяльності (створення туристичного продукту, проектування турів, програм екскурсій і т.д.);
 виконання виробничо-технологічної діяльності (використання сучасних технологій при розробці та реалізації турпродукту);
 заняття організаційно-управлінською діяльністю (вироблення управлінських рішень, робота з виконавцями на туристичних об'єктах і в організаціях, розрахунок і аналіз витрат на організацію туристичної діяльності);
 здійснення сервісної діяльності обслуговування туристів згідно з прийнятими стандартами і нормами, нормативних документів організації, управління обслуговуванням туристів, дослідження і моніторинг ринку турпослуг, застосування інноваційних технологій в діяльності організацій туристичної галузі.

Перспективи працевлаштування за професією:
 Випускники цього напряму отримують широкі можливості для працевлаштування і вибору професійної діяльності. 
 Причому, пошук робочого місця не обмежується туристичними агентствами. Роботу можна
шукати в будь-яких організаціях, пов'язаних з ринком туристичних послуг. Це і компанії, що займаються перевезеннями пасажирів, і паспортно-візові служби, і митні органи, і туристичні бюро, і готелі, і санаторії і т.д.
 Фахівці з туризму можуть здійснювати екскурсійний супровід, управління об’єктами туристичної інфраструктури (музейні комплекси, інформаційні центри, готелі, ресторани, екскурсійні об’єкти та ін.), працювати організаторами туризму, гідами-перекладачами. Виробнича діяльність пов’язана також із виставково-ярмарковою діяльністю, конференс- сервісом, санаторно-курортним бізнесом та spa-wellness, готельно- ресторанним бізнесом, індустрією дозвілля та розваг, викладацькою діяльністю.

Деякі предмети, що вивчаються:
— історію та географію;
— іноземні мови;
— маркетинг в індустрії туризму;
— інформаційні технології в туризмі;
— соціальні мережі;
— туристично-рекреаційне проектування;
— технології продажів і обслуговування;
— організація відпочинку;
— еко-туризм;
— еvent management;
— організація туристської діяльності та інші.

 Програма передбачає вивчення як мінімум двох іноземних мов. Найчастіше пропонуються додаткові іноземні мови за скороченим курсом вивчення професійної лексики. Обов'язковою є практика в турагентствах, де студенти навчаються створювати туристичні маршрути і працювати з клієнтами.

© 2021 Wyższa Szkoła Gospodarki