Відновлювана енергетика та інтелектуальні будинки
Цілі навчання/Про що ви дізнаєтесь у нас?/Які навички ви отримаєте?/Список вибраних предметів/Перспективи працевлаштування
Цілі навчання
Оснащення студентом компетенцій, пов'язаних з питаннями перетворення та зберігання енергії з метою постачання технічних пристроїв. По-перше, студент поглибить свої знання та вміння в галузі цифрового управління та методів зберігання та виробництва електроенергії та тепла, зокрема з відновлюваних джерел. Важливою сферою компетенції будуть також питання, що стосуються проблем перетворення різних видів енергії, нетрадиційних джерел живлення та використання методів та інструментів штучного інтелекту в передових системах управління та регулювання. Основна мета освіти - підготовка фахівця.
Про що ви дізнаєтесь у нас?
Студент отримає знання у галузі:
- способи отримання електроенергії та тепла з використанням відновлюваних джерел;
- побудова, принципи роботи та методи проектування перетворювачів постійного та постійного струму та змінного струму;
- побудова, принципи обслуговування та експлуатації накопичувача енергії;
- передові методи управління;
- сучасні методи вимірювання електричних та неелектричних величин;
- методологія наукових досліджень, включаючи експериментальні дослідження в галузі мехатроніки та вміння використовувати відповідні методи та методи дослідження;
- реалізація всіх етапів життєвого циклу пристроїв, засобів та технічних систем, зокрема моделювання, прототипування та випробування механічних та електронних компонентів, у тому числі вбудованих та ІТ-систем;
- інженерія програмного забезпечення з особливим акцентом на життєвий цикл систем реального часу.
Які навички ви отримаєте?
Результати навчання, які передбачаються для магістерських досліджень, пов'язані з необхідністю розвитку навичок, що дозволять випускникам самостійно і творчо працювати, продовжувати навчання в третьому циклі та самостійно підвищувати кваліфікацію. Передбачувані результати навчання пов'язані з формуванням низки навичок, зокрема:
- використання електричних мікрогенераторів;
- самостійне вирішення типових і нестандартних професійних завдань у галузі мехатроніки;
- отримання інформації з літератури, баз даних та інших джерел, правильне їх тлумачення, інтеграція та критична оцінка якості та корисності інформації;
- організація групової роботи, управління людськими колективами, з особливим акцентом на проектні команди;
- оцінка властивостей різних матеріалів та правильний підбір цих матеріалів для реалізованих інженерних проектів.
Важливими аспектами є також:
- усвідомлення необхідності та розвитку навичок для навчання протягом усього життя та професійного розвитку;
- підготовка до проведення третього ступеня навчання та наукової роботи.
Список вибраних предметів
- Відновлювані джерела енергії;
- Сонячна енергія;
- енергія вітру;
- Системи перетворення електроенергії;
- Нетрадиційні енергосистеми;
- Зберігання енергії.
Перспективи працевлаштування
В даний час альтернативні джерела енергії вже не є лише сферою наукових досліджень. На ринку є компанії, які займаються побудовою корисних версій енергосистем, що використовують відновлювані джерела енергії. Ця технологія стає все більш популярною. В даний час це спричиняє швидкий розвиток ринку праці та зростання попиту на фахівців у галузі енергосистем, що використовують відновлювану енергію.